top of page

Ons product

Nota’file is een innovatief platform gemaakt door en voor de actoren van het notariaat.

Ons streefdoel?

Een radicale transformatie op gang brengen in de interactie tussen notariskantoren en hun cliënten.

​

Dankzij een interactieve en gedeelde tijdlijn stelt ons platform medewerkers van het notariskantoor en cliënten in staat eenvoudig en efficiënt met elkaar te communiceren.

In een wereld waar online aanwezigheid steeds belangrijker wordt, zijn toegang tot informatie en persoonlijke follow-up onmisbaar om de ervaring en tevredenheid van cliënten te verbeteren.

Welke meerwaarde biedt Nota’file aan mijn notariskantoor?

Dankzij het onlineplatform en de daarin opgenomen hulpmiddelen voor dossieropvolging stelt Nota’file notariskantoren in staat om beter te communiceren, zowel intern als extern.

Betere zichtbaarheid

Gedegen inzicht

De met de cliënt gedeelde tijdlijn maakt elke stap in de behandeling van het dossier volledig inzichtelijk.

Met die tijdlijn kan ook het notariskantoor zich een totaalbeeld vormen van alle dossiers en de voortgang ervan, wat ten goede komt aan de interne organisatie.

Dankzij de uitvoerige uitleg over elke stap krijgen cliënten beter inzicht in de behandeling van hun dossier zodat elke twijfel weggenomen wordt.

Wachttijdbeheer(sing)

Nota’file geeft duidelijk de gemiddelde doorlooptijd van elke stap aan. Dit maakt de wachttijden voor cliënten beter beheer(s)baar en zorgt ervoor dat elke cliënt precies weet waar hij aan toe is.

Het notariskantoor kan zo meer tijd besteden aan de behandeling van dossiers.

Input van de cliënt

Het door de tijdlijn verschafte inzicht bevordert onderlinge samenwerking zodat het notariskantoor efficiënter kan werken en tegelijk cliënten proactiever kan beheren.

Continue verbetering

Voortbouwend op het totaalbeeld van zijn dossiers kan het notariskantoor de dienstverlening continu verbeteren door nauwlettend toe te zien op het verloop van elk dossier.

Maatwerk

Dankzij de flexibiliteit van de tijdlijn kan de opvolging van het ontwerp bijgestuurd worden volgens de specifieke verwachtingen van de cliënt. In het kader van specifieke opzoekingen kunnen extra stappen toegevoegd worden om de cliënt voor elk dossier dienstverlening op maat te bieden.

Aanpasbaar aan interne onvoorziene omstandigheden

Als de dossierbeheerder afwezig is, kan een andere medewerker het dossier probleemloos overnemen om zo de continuïteit in dienstverlening te waarborgen. 

De tijdlijn en het berichtensysteem zorgen ervoor dat de ins en outs en de status van het dossier altijd volkomen duidelijk zijn.

Hoogwaardige kwaliteit

Nota’file biedt voor elk dossier een interactieve en dynamische tijdlijn die het mogelijk maakt in realtime te communiceren en tegelijk de voortgang van elk ontwerp in kaart te brengen. Zo worden misverstanden voorkomen. Bovendien bevordert dit ook de kwaliteit van het werk en de tevredenheid van cliënten.

Meer informatie? Wacht niet langer en neem vandaag contact met ons op.

Andere voordelen

Beheer van het notariskantoor

Nota’file reikt notarissen hulpmiddelen aan om hun kantoor efficiënter te beheren en zo tijd vrij te maken om zich toe te leggen op adviesverlening aan cliënten en op de juridische aspecten van hun taak.

izimi-logo.png

Educatieve insteek

Wij bieden een robuuste educatieve structuur met directe links naar notaris.be zodat cliënten elke stap in de behandeling van hun dossier eenvoudiger kunnen begrijpen.

Milieubewuste benadering

Moderne look

Dankzij Nota’file kunnen notarissen zich een moderner imago aanmeten en tegelijk hun cliënten een betere ervaring bieden. Dit bevordert de reputatie van en het vertrouwen in de notaris bij het brede publiek. 

Veiligheid

Zodra de administratieve formaliteiten voltooid zijn, linkt Nota’file de cliënten door naar hun digitale kluis IZIMI, waar ze alle uitgewisselde documenten (energieprestatiecertificaat, keuringsattest van elektrische installaties, enz.) op één plek kunnen bewaren.

Nota’file zorgt ervoor dat alle informatie en documenten via het platform uitgewisseld worden. Dit wil zeggen dat er minder afgedrukt wordt en ook minder mails verstuurd worden.

Met Nota’file gaan wij de verbintenis aan om onze koolstofvoetafdruk te verkleinen door milieubewust te handelen op IT-gebied en door een deel van de geboekte winst opnieuw te investeren in projecten die groene transitie bevorderen.

​

Veiligheid zit diep verankerd in ons DNA. Daarom hebben we gekozen voor tweefactorauthenticatie bij het inloggen om zo elk ongeoorloofde of onbevoegde toegang te voorkomen.

Om een hoog veiligheidsniveau te waarborgen, vinden op jaarbasis audits plaats om gevoelige informatie beter te beschermen.

Nota’file maakt ook werk van informatiebeveiliging door te blijven streven naar certificering conform ISO 27001.

bottom of page